ورق کرکره گالوانیزه رنگی

ورق کرکره گالوانیزه رنگی


ورق کرکره گالوانیزه رنگی

ورق کرکره گالوانیزه رنگی , کرکره های گالوانیزه رنگی ، فرم سینوسی (سینوسی) یکی از فرمول بندی های رایج و قدیمی برای ورق های گالوانیزه است.از آنجا که تشکیل کرکره شبیه دایره ها و امواج دایره ای است ، به آنها پوسته های Sinoos نیز گفته می شود. امروزه قیمت آهن تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار گرفته است.در گذشته از کاغذ موج دار برای ساخت سقف های شیب دار و تخلیه آب از برف یا باران با بیشترین سرعت و کارآیی استفاده می شد. شرکت آلپرت ضایعات بهترین خریدار ضایعات در تهران میباشد.

ورق کرکره گالوانیزه رنگی

خرید کرکره های گالوانیزه رنگی

خرید کرکره های گالوانیزه رنگی با پیشرفت فن آوری و نوآوری در عصر آهن و توسعه ماشین آلات در اروپا و به همین دلیل در ایران ، پانل های سقفی موج دار که به نام مشترک کرکره غلتکی نامگذاری شده اند ، خیلی زود محبوب شدند.در ابتدا فقط خانه های ثروتمندان و ویلاهای سالمندان جامعه از سقف شیروانی با کرکره های آهنی موج دار بهره می بردند.بعداً ، با ترویج ساخت ماشین آلات خم و برش پرده ها (امواج سینوسی) ، ورق های آهن موج دار نیز وارد خانه های افراد دیگر جامعه شد.مشکل رایج این کرکره های آهنی زنگ زدگی است که منجر به پوسیدگی و منسوخ شدن در مدت زمان نسبتاً کوتاهی می شود.بنابراین ، مردم به فکر استفاده از نوع جدیدی از کرکره های سقفی ، یعنی کرکره های گالوانیزه هستند که امروزه نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

 

ورق گالوانیزه رنگی

ورق گالوانیزه رنگی و همانطور که قبلاً گفته شد ، این پنلها به صورت کاملاً حرفه ای در کوره رنگ آمیزی می شوند و رنگهای آنها نیز بسیار غنی است. علاوه بر این ، ورق گالوانیزه رنگی یک ورق با بستر گالوانیزه است ، از آنجا که رنگ آن به صورت کوره ای و از نوع الکترواستاتیک است ، می توان گفت ورق و رنگ آن دو جز components جدا نشدنی هستند و اکنون یک جز component تشکیل می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *