خرید ماشین اقساطی

خرید ماشین اقساطی چیست؟ وقتی یک واردکننده خودرو خودرو جدیدی را به کشور وارد می کند ، او موظف است به جای اتومبیل جدیدی که وارد کرده ، یک ماشین دست دوم قدیمی بخرد و آن را دور بیندازد. شرکت آلپرت ضایعات بهترین خریدار ضایعات در تهران میباشد.

اقساط یعنی چه

اسقاط یعنی چه به معنای قدیمی بودن آن است و سپس اجازه می دهد تا ثبت نام خودرو وارداتی با ارائه شاسی فرسوده خودرو ثبت شود. خرید ماشین ناخواسته اتومبیل های وارداتی بر اساس میزان مصرف سوخت خود به مقدار مشخصی از خودروهای ناخواسته احتیاج دارند ، به این معنی که هر خودروی معمولی مانند کمری با مصرف سوخت 11/8/9 در شهر باید حدود چهار اتومبیل داشته باشید. تراش را جایگزین کنید

خرید و فروش ماشین اقساطی

به عبارت دیگر یعنی، برای هر خودروی وارداتی 4 ماشین خریداری و اسقاط می شود.
به چه خودروهایی اتومبیل فرسوده و اسقاطی گفته می شود؟ در حقیقت ، آنها خودروهای دست دوم هستند که از نظر مصرف سوخت ، آلودگی و ایمنی ، استاندارد لازم و کافی را ندارند. برخی از افراد به اشتباه تصور می کنند که سن خودرو ملاک خوبی برای تعیین سایش آن است ، در صورتی که اینگونه نباشد. خرید ماشین قراضه برای معاینه فنی می تواند معیار خوبی برای تعیین خودروهای فرسوده و مصرف نشده باشد.

آزمایشات انجام شده در حین معاینه فنی می تواند تعیین کند که آیا وسیله ای فرسوده یا فرسوده است یا هنوز قابل استفاده است یا وسیله ای بدون سایش در نظر گرفته می شود.
تفاوت ماشین دست دوم با قراضه چیست و چگونه می توان آنها را شناسایی کرد؟
خودروهایی که قبل از سال 1978 تولید شده اند ، ماشین های قراضه محسوب می شوند. این موضوع توسط قانون تصویب شده است و به همین دلیل آنها این ماشین ها را با توجه به ارزش و وزن آنها خریداری می کنند.

این در صورتی است که خودروهای دست دوم در تاریخ وارد نشوند و سن آنها ملاک نباشد زیرا ممکن است یک خودروی تولید شده در سال 1982 به عنوان یک ماشین فرسوده به دلیل شرایط ایجاد شده برای آن و موقعیت هایی که برای آن اتفاق افتاده است. به حساب آورده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *